Tuesday 13 March 2012

Premium Beautiful : Healing Crisis

Im back!! :-)

Dah cuba Premium beautiful lum nih? hehe.. harini saya nak berkongsi pasal side effet atau 'healing crisis' .Ramai yang tanya..kalau pakai Premium beautiful ni ada side effect x yeh?? Honestly saya x panggil side effect but the right term for me is "Healing Crisis' heheh.Actually, healing crisis ni depend on individual sebab ada yang x rasa sangat and ada yang sampai rasa teruk sangat. Ia bergantung kepada berapa serius masalah yang individu tu hadapi. Randomly kebanyakan pengguna Premium beautiful akan mnghadapi simtom2 macam nih :

1. keluar angin, terkentut2 dan sendawa..ada customer saya yang immediately sendawa2 lepas pakai Premium beautiful ni. Golongan mcm ni selalu nya yang banyak angin dalam badan.

2. Sakit kepala - Pada yang ada migrain atau kerap sakit kepala pasti akan mengalami simtom ni. Jgn risau, banyakkn minum air and rehat

3. Badan rasa sakit atau sengal - ini ala2 mcm anda sedang dlm proses berurut. Customer yg selalu penat ata stress akan alami perkara ni. ( saya pun experience sendiri and it takes only 1 day for me to recover.)

4. Sakit tulang belakang- selalunya customer yang mmg ada sakit belakang atau slip disc. Perkara ini mcm tindakan awal utk selaraskn tulang belakang and betul kan semula postur badan.

5. Berat badan turun - tindakbalas Far Infra Red meningkat kn metabolisme bdan. FIR membantu membakar 900kalori dlm mase 1 jam yeh :-)

6. Gatal gatal pada tempat2 tertentu angota badan - haa yg ni paling popular sebab apa? ini menunjukkn terlalu banyak toksin dalam bdan. Di nasihatkan supaya meneruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksin berasid itu. Kerapkan mencuci Premium Beautiful untuk menanggalkan kekotoran daripada toksin tersebut. Banyakkan minum air.

7. Badan akan rasa lebih cergas & aktif kerana tindakan molekul air dalam badan lebih aktif kerana tindakan Far Infra Red

No comments:

Post a Comment