Sunday 18 December 2011

Gembira?? Terharu?? Sedih??

Hormone imbalance? korang ada mslh cmtu? or adik kakak ke..saudara mara ke?Apa perasaan anda kalau doktor bgtau yang 'nothing much we can do since u were born with this kind of system' boleh?? ye mmg sy x tau psl medical tp agak kcik ati yg tramat kot kan.. fortunately he didnt say yang i cannot pregnat in front of my face or else... ( u knw what will happen kan)huh!

dh xkuasa nk mkn ubat or take any kind of supplement cos dah XKUASA! .i have problem with my period cycle since i was teenagers..sometimes almost 6 months x period..natijah nye (eceh).. suffer ngan pimples..sgt2 la demoralized! BUT..life must go on kan.. :-) mcm2 ubat kot dh telan tp mcm tu gek..ade la skit2 perubahan..kire alhamdulillah la jgak kan.. tp smpi bile?   
kusut arr!!

After marriage mcm nightmare lak cos cmner nk pregnant nih? until now dok pkir..fortunately my friend, Nur introduce me to this Premium Beautiful.. serious nervous giler nk cuba.. xkn pakai ni je kot?? but why not cuba kan? guess what? *lompat katak* hikhikhihk



erm..ni lompat katak ke lompat bintang ek??huhu

dah 2 bulan period datang on time!! xtau cmner nk ckp.. ( ye sy jakun cos xpnah lgsung kot cmni).. wpun baru 2 bulan tp its a good sign for me..Alhamdulillah...i really hope that it will continue like this.. insyaALLAH.. both me and hubby tringin nak ade baby..poor hubby cos his cousins and friends kbykan dh ade baby..but he is so supportive and sabar sgt2! :-)

I know many women out there have similar prob like me and pls u know u can trust Premium Beautiful. Give it a try, u wont lose anything ( except yr kg!hehe). Premium beautiful really works for me and to you too!!

No comments:

Post a Comment